سلطان قلبها غم







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات






بازم من شکستم.... بازم نامردی کردی ... بگو دیگه چیکار کنم .... بگو این بار چطوری ببخشمت ...

اصلا دوس نداشتم شکستنمو ببینی ولی دیدی اشکامو دیدی ... دیونگیامو دیدی .....خستم کردی ...

اون همه دوست داشتن هام بست نبود؟؟؟؟؟ اون همه اشک بست نبوددد؟؟؟؟؟؟؟چرا

چیکارا کردیم با خودمون ... چه کردم با دلت ؟؟؟؟ چه کردی با دلم ؟چرا ما به این روز افتادیم ؟ چرا ما کم اوردیم ؟ چرا ادمایه بیخودی عشقمونو ازمون گرفتن؟ چرا اجازه دادیم  اینجوری با عشقمون بازی کنن؟ یادته قرار بود تا اخرش عاشق هم بمونیم ؟ قرار بود تو عزیزکم تو یکیدونم باشی ؟ولی توبا همه خودخواهیات نذاشتی!جدی جدی من شکستم توهم شکستی  ما با همه ی عشقمون شکستیم .

 




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط سلطان قلبها در 17:43 | |