سلطان قلبها غم







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





هرچی


هر چی ارزوی خوبه مال تو.....

هر چی که خاطره داری مال من.....

 

اون روزهای عاشقونه مال تو....

این شبهای بیقراری مال من.....

منمو حسرت با تو ما شدن.....

 تویی و بدونه من رها شدن....

آخر غربت دنیاست مگه نه ......

 اول دوراهی آشنا شدن.....

تو نگاه آخر تو آسمون خونه نشین بود.......

دلتو شکسته بودن همه ی قصه همین بود.....

میتونستم با تو باشم مثل سایه مثل رویا.....

اما بیدارمو بی تو .... مثل تو تنهای تنها..........................!!!


 



نظرات شما عزیزان:

نگار
ساعت14:17---28 تير 1391
من عاشق این اهنگم داداش.دستت درد نکنه..

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط سلطان قلبها در 12:2 | |