سلطان قلبها غم







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





حبس


چه فرقی دارد
پُشت میله ها باشی یا در خیابانهای شهر در حال قدم زدن
وقتی که آرزوهایت
در حبس باشند !








حسرت
چیزی نیست که من بخورم
حسرت
اون چیزیه که به دلت میذارم …







من دارم سعی میکنم ، همرنگ ِ جمــاعت شوم
امّـا !!!!
میشود کمکم کنید !؟
آی جمـــاعت ! شما دقیقــا" چه رنگـی هستید !!!؟



نظرات شما عزیزان:

حسین
ساعت17:26---30 آذر 1391
حال کردم

حسین
ساعت17:25---30 آذر 1391
حال کردم

حسین
ساعت17:24---30 آذر 1391
حال کردم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط سلطان قلبها در 14:59 | |